EN HELT VANLIG TISDAG

image172Har egentligen inte så mycket att säga tyvärr, mer än att jag har sjukt mycket att göra. satt verkligen perfekt att jag glömde so boken i skolan när jag inte är klar med frågorna och vi har förhör imorgon. fast, med ett sånt bra urval på smarta vänner så åker torre nu hem för att hjälpa mig. all cred till honom.

Igår när och jag och filippa var på väg till bussen hände en rolig sak. vi går förbi landevi och jag går och berättar någonting men "hoppar liksom direkt över till något annat mitt i en mening"
jag: ...blablabla och där är sebastian.
filippa: va? vem?
jag: ja, annemis dotter.
(inser fort att jag sa fel och jag börjar skratta och snart kommer filippa med)
filippa: hahahahahaha ANNELI?

som sagt..tvekar lite om jag ska ta tillbaka det där jag skrev innan om smarta vänner. men roligt var det!
2008-04-22 @ 18:05:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0