I CAN'T DO THIS ALL ON MY OWN, NO I'M NO SUPERMAN

Idag har jag varit på stan med filippa och jenny,hela dagen och jag är helt död. men mysigt var det! fick köpt en klänning till avslutningen också! fast sen får jag väl se vad jag hittar i london också, men den är ett alternativ i alla fall :) bild kanske kommer.

annars har jag inte så mycket mer roligt att berätta, förutom att jag fortfarande har ont i min mun efter gårdagens godis. illa är vad det är.
2008-04-28 @ 20:07:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: din sofia larsson

BILD ÄR ETT MÅSTE
köss

2008-04-28 @ 21:26:20
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0