IN ORDER FOR TWO HALFS TO BE WHOLE, EACH HALF MUST BE WHOLE ON IT'S OWN.

Lägg märke till rubriken. läs den igen om du inte läste den så noga. det är från oc, ingen mindre än che sa det i avsnitt 10. det är sant, det stämmer in på perfekten. det är verkligen så. alltså..äh det är liksom ingen idé att jag ska sitta här och försöka filosifera kring det eller sitta här och försöka värdera det. låt meningen säga sig självt bara och tänk själva. jag tycker det är mer än bra i alla fall.

" I don't think you can be with someone until you can be with yourself. "
- summer roberts

Också något att tänka lite extra på. tror också att det är så. man måste hitta sig själv innan man kan ge bort sig själv till en annan människa. ja, ni fattar. säger som innan; ska inte sitta här och försöka dividera om meningen. den får säga sig självt!

image176 image177
2008-04-29 @ 20:40:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

åh jag vet att jag också tänkte att gud va bra sagt när jag hörde det summer sa. det ligger verkligen något i det.

2008-04-29 @ 22:22:28
URL: http://skl.blogg.se
Postat av: Helen

Fast jag vet inte riktigt om jag håller med, men det är ju bara min åsikt! :)

2008-05-02 @ 20:05:11
URL: http://heln.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0