LOSING YOU IS LIKE LIVING IN A WORLD WITH NO AIR

Studiedag idag och den spenderades till mestadels i stan. Var först och klippte mig med Jenny och sen kom Filippa dit så gick vi runt och strosade. Köpte present till Jenny gjorde vi allt! Så Jenny, Sofia och Torre: nu får ni se till att det blir av!

Och idag när jag hämtade posten hade jag fått brev från gymnasieintagningen. Kom in på sptvär hulebäck och jag tror att det känns bra. Vill ju gå på hulebäck men jag är inte 100 om jag vill gå tvär. Men det kommer antagligen bli det i alla fall, och om det inte är bra så är det ju bara att byta. Så det blir bra!

Jag hade det jätte mysigt igår när jag var med Lisa och Filippa. Vi köpte massa (mumin-kakor, marie kex, bravo och tom-och-jerry-kex) och myste till det! Kändes skönt att snacka med er (vad vi nu snackade om egentligen).  Och någonting som vi snackade om var i alla fall om hur det kommer bli nu när vi slutar. Vi höll alla tre med om att det känns bra nu, det känns bra för att vi kommer lämna klassen och önneröd när det är som bäst. Vi har aldrig varit såhär tajta som vi är nu och jag har haft mina bästa 4 år i mitt liv. Och man ska avsluta saker när det är som bäst, det är bara så. Det låter klyshigt jag vet, men jag kommer alltid bära med mig denna tiden. Alla minnen jag har med er!

Men nu får det allt bli sängen för mig, orkar inte vara uppe längre efter en fartfylld dag.
/pyss påre
2008-04-10 @ 21:44:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia L

det stämmer, man skall lämna när man är på toppen ;)

2008-04-11 @ 07:28:03
URL: http://skl.blogg.se
Postat av: Sofia L

svar: HAHAHAHA!!! säger jag bara igårnatt va sååå kul. fy va skoj de va :D haha

2008-04-12 @ 23:15:34
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0