THERE IS NO EASY WAY OUT

Det har varit en bra helg för mig. I fredags åkte jag och lisa upp till rasmus (sofia bangade och dissade). Jag och lisa hade roligt i alla fall och frank's gör väldigt mycket om man säger så. När lisa drog ner en box i trappan, alla skratt anfall, hennes pepp talk till sig själv i spegeln, hennes engelska talande stund för mig på toaletten. "eeeh...en dog." Men bäst av allt var nog på morgonen, hahahahahahaha! Säger bara en sak; håkan hellström.

Under nattens gång var alla samtal (?) med sofia också bäst. Så jävla goa hela högen är vi. "eekeeeel..."

Och japp, numera är jag bosatt här nere i mitt gamla rum/data rummet. Ska bli skönt att flytta in i det nya rummet när allt är klart, LÄNGTAR! :D
Roligt inlägg för alla (förutom lisa och sofia då, hahaha) osv, men ni får leva med det.
2008-04-13 @ 14:12:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lisa andebratt

hahah fy fan vad kul helg måste jag säga, tack för en underbar helg Emma, du satte pricken över i:et:)

2008-04-13 @ 14:26:39
Postat av: Sofia L

Hahahah men jag fick mig iaf ett gott skratt:D

2008-04-13 @ 20:34:31
URL: http://Skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0