WHEN YOU TOUCH MY BODY

Jaha, så var ännu en fredag över. Pallrade mig ut i regnet till julia, jenny och lisa. Vi gick ner på en promenad ner till ica och sen upp igen hem till julia. Efter ett tag kom sofia tillbaka och sen kollade vi på Stockholm Boogie. SÅ go film! Man vill bara ha sommar och sena ute kvällar, det är allt jag säger. Så se den bara, jag rekomenderar den starkt! Den är värd att ses, fler än en gång. Plus att han är ju lagom snygg och hon också för den delen!


image159
2008-04-05 @ 01:24:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny

tack för en underbar helg gumman och när jag tänkte tillbaka på igår så tar jag tillbaka allt jag sagt och gjort. hängde inte riktigt med i mina egna drag (på ett mycketmycket dåligt sett) och jag ber om ursäkt.

2008-04-06 @ 19:46:58
URL: http://jennyrinne.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0