WOULD YOU CALL ME IF YOU HAD THE CHANCE?

Idag gick jag till skolan och där var det bra. En skön fredag, även om vi hade teknik prov. Men det gick bra på det så det känns bra att ha det överstökat. Lämnade också in hemkunskaps arbetet vilket också känns skönt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag vill ha en fartfylld helg!

Dagens:
Sara: .......och då ska jag ha frack på mig och allt!
Alla: Va? Ska du det? hahaha fan vad roligt
Sofia: hahaha ja men alltså ska du verkligen ha det då? ...Vad är frack?
2008-04-18 @ 16:56:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia L

Hahah de va rätt kul faktiskt ändå, haha :P

2008-04-18 @ 17:05:52
URL: http://Skl.blogg.se
Postat av: lisa andebruttan

vad fan är frack?:O

2008-04-18 @ 18:12:47
Postat av: HAHA

HAHAHAHAHAHAHAH FY VAD ROLIGT,
kamilla :D

2008-04-18 @ 18:34:27

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0