Head over heels.

Jag är på sånt sjukt shopping humör. Jag har hittar jätte mycket bra saker som jag verkligen behöver! HJÄLP!!!! alltså haha shit jag måste verkligen in till stan så fort som möjligt!!
Problemet är bara att jag är sjuk. Så jag kan liksom inte åka in till stan. POOP. Gör det imorgon. Eller när som helst. SÅ FORT SOM MÖJLIGT. Sakerna finns inne på Monki, Topshop och Lindex bl.a! Fast jag vill inte visa det här än. Kanske kommer sen när jag har köpt det. Om jag nu gör det.Jag vet inte om min plånbok tillåter detta. Fan jag måste verkligen börja jobba.

För övrigt så kollade jag på en film i förrgår när jag gick hem från skolan. Freedom writers hette den.
Handlade om en klass på en skola i USA där det var massa gäng och sånt. Tror han Mario var med och sen självklart Hilary Swank. Var baserad på en verklig händelse och jag tyckte verkligen om den. Se den!

2008-08-27 @ 15:11:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0