I wanted it so bad.

Jag måste bara yttra mig om en sak. Jag har en fråga. Hur får man det att se snyggt ut när man visar lite av sin bh? Okej, det kanske inte är någon som fattar vad jag menar, men ifall att det skulle vara så, så tog jag Elin Kling som exempel. (Det var nämligen den enda bilden jag hittade just nu bara för att jag behövde en) Jag har sett detta rätt mycket det senaste och jag tycker det är skit snyggt! Om man gör det på rätt sätt dvs!
Jag menar, man vill ju inte att det ska se billigt ut. Men hur skulle jag liksom gå till väga för att få det att se trashigt-snyggt ut?
Dessa dagliga frågor, dessa dagliga frågor...
Hej igen!


Bild lånad från Elin Klings blogg.
2008-08-05 @ 14:10:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar va du menar, klockren är hon. skulle vara svårt, folk skulle inte fatta om man hade det så, haha typ fjortis. men hon däremot, kan ta på sig vad som helst nästan;)

2008-08-05 @ 18:17:38
Postat av: kajsa

den var från mig!;)

2008-08-05 @ 18:18:07
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: kajsa

svar: okeej, wohow:D

2008-08-06 @ 10:50:15
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Du köper ett löst, stort och väldigt urringat linne.

Banga pushup-bhar också.. Jag brukar ha vanliga axelbandslösa i typ svart spets när jag klär mig så. ;)

2008-08-17 @ 12:30:27
URL: http://c4ml.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0