Lay all your love on me.

Första dagen på gymnasiet. SpTvär1 på Hulebäck. Känns konstigt, inte som att jag verkligen har börjat där på riktigt. Annars är det väldigt blandat med stilar och så, vad jag har sett nu. Känns jätte overkligt att jag ska spendera mina tre gymnasie år tillsammans med de i min nya klass. Men det blir väl säkert bra om ett tag!
Annars är det jag fruktar just nu luncherna och hulesärken. Speciellt hulesärken. Bullshit att det inte är nollning. Känns som att jag kommer skämma ut mig på ett eller ett annat sätt. Och sen alla treor som kommer kännas så jävla stora och som bara kommer kolla ner på oss ettor.
Bajs kan man inte bara börja tvåan direkt? Jaja, slut svamlat för min del. Puss!
2008-08-18 @ 18:52:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: julia k

emmutt saknar dig! kan vi inte köra sleepover hos dig till helgen? PUSS ÄLSKAR DIG!

2008-08-18 @ 21:26:57

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0