grönt te ska ju vara bra för...ja i princip allt så - why not?

willa holland. kanske mer känd som kaitlin cooper. rätt tuff brud det där.

ja...här sitter jag och dricker grönt te. från kina faktiskt. direkt-importerat med min pappas väska. kineser är ju bra på sånt, och det sägs ju vara bra för jätte mycket. typ hud, inre organ och att orka mer och massa sånt. tänkte köra det en månad och se om jag känner någon skillnad.
  och ja. det smakar som det låter. smakar lite...hö faktiskt. varmt vatten med hö. bra att veta! PUSS
2008-12-03 @ 22:56:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0