kärleksfilmer är d.a.n.g.e.r.o.u.s

just nu är jag fan-vad-jag-vill-ha-en-kille/mys-närhet-vad-fan-som
-helst-förutom-detta tillstånd. tycker inte riktigt om det.
är avundsjuk på alla andra för den delen som har någon.
jag tror ärligt talat att jag ska sätta på the notebook. eller moulin rouge. eller varför inte twilight? (FAN var det läge att kolla på den just nu eller? åh.blä) för jag är ändå inte trött. hade det inte varit för alla dessa förbannade jävla (underbara, älskade) kärleksfilmer hade jag kanske inte varit såhär just nu. tror jag ska önska mig en pojke i julklapp. låter realistiskt och bra.

nej, nu ska jag gå och gråta lite och tycka synd om mig själv till en film.  "godnatt"
2008-12-17 @ 22:41:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0