I'D GO DOWN ON MY KNEES, ON MY KNEES FOR YOU.

Fattar inte vad det är med mig. Helt slut när jag kommer hem från skolan
och jag är helt lat. Får panik på mig själv av att jag sitter här eller någon annanstans,
när jag vet att jag borde plugga eller göra något annat vettigt.
Men ändå så stannar jag, jag väljer att skjuta upp allting.
Varför gör jag det?

Jag har ingen aning men jag måste få ett slut på det.
Annars är jag en person som måste ha saker planerat,
och det är väldigt viktigt för mig att saker är strukturerade.
Annars flippar jag och... ja planerar ihop allting.
Och nu vet jag att jag borde göra en viss sak, jag har tom
prioriterat det framför andra saker och tänker att:
yes när jag kommer hem ska jag göra det och det.
Men ändå är det någonting som hindrar mig från att göra det.
Det är som att jag sitter och tänker:
fem minuter till... fem minuter till. och tillslut har det gått 1 timma och jag
orkar inte göra saken över huvudtaget.

Om du blundar mot allt kommer allt blunda tillbaks.

Imorgon måste jag ändra på detta.
Back on track med mina listor om saker jag ska göra under dagen.
(Japp, sån är jag) För jag måste verkligen hinna med att plugga och göra
allt annat nu sista veckan innan lovet.

Okej detta var nog jätte intressant för er andra att läsa men
jag var bara tvungen att skriva av mig.
(antagligen ännu en dålig ursäkt då jag ljuger för mig själv
och säger att jag helt enkelt bara måste skriva ett blogg inlägg
när jag egentligen borde gå och lägga mig för att jag är så pass trött.
Men jag orkar helt enkelt inte göra någonting längre.
2008-02-05 @ 22:40:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0