JAG VILL HA DIG

Tänk att något sånt litet, rätt obetydligt egentligen, kan betyda så mycket.
Tack.

Vet inte varför men jag är helt tom just nu.
Varken ledsen eller glad, arg eller trött.
Så mycket som jag tänker på, men samtidigt ingenting.
Det ena verkar gå bra, men det andra vet jag inte.
Skit samma, ingen förstår vad jag babblar om.

(Så här sofia och kajsa. roligt inlägg eller hur!)

image131
en mysig dag med sandra vid sjön för ett tag sen.
tycker om dig babe.
2008-02-28 @ 21:18:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

oerhört roligt inlägg sötnos ;)

2008-02-28 @ 22:12:31
Postat av: Sofia Larsson

Jaaa älsakr sånna inlägg :D spontana och trevliga att läsa =)))

2008-02-28 @ 22:56:39
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0