JUST WONDERING WHAT'S WRONG WITH ME

Alltså jag måste börja dagens inlägg om hur grymt obeskrivligt mycket
jag hatar bilddagboken. Det laggar hela tiden och jag kan helt enkelt
inte vara inne. Så arg och förbannad efter att ha suttit och jobbat hårt
och haft min hjärna på högvarv och gjort matte med min pappa.
Jag förstår inte hur någon på denna jord kan suga så hårt
på matteeee. Eller i alla fall hur min hjärna alltid låser sig
(Speciellt på matte proven när jag behöver det som minst)
Så ja, det var pricken över i:et att bdb dampade och nu sitter
jag här och lyssnar på evanescence och annan depp/vara-arg-musik
på hög nivå så jag tycker lite mer synd om mig själv.
Antar att det får vara så ibland.

Men jag var inne i stan idag med Jenny i alla fall och det var mys!
Köpte ytterligare en aids-tröja (timbalands är på g med posten så bilder kommer antar jag)
underkläder och tubtopp/fodral som jag har velat ha en lång tid.
Kändes bra och vi fick allt till skratt och härliga stunder. Det är sånna vi är helt enkelt :)

Imorgon är det fredag och på lördag åker jag till Trysil för att åka skidor som ett as
och bara lämna allt här hemma och tänka på bra saker. Så ska det va'.

2008-02-07 @ 22:27:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

fan va tråkigt det är att du åker bort :(

2008-02-08 @ 13:26:29
Postat av: Emma

Ja, det är tråkigt tycker jag också :(
Men samtidigt kommer det bli så skönt att få lite
omväxling. Men jag är hemma på onsdag igen!

2008-02-08 @ 23:28:09

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0