SET YOUR SELF FREE!

Idag känns det bättre (med det som jag skrev i förra inlägget)
och jag tränade idag också!
Gott som fan var det, spinning med pernillas storasyster faktiskt.
Hon var go och det var jobbigt och hårt men roligt!

Nog om det. Imorgon bär det av till stan med plinne
och jag får väl se vad jag hittar.

Och hahahahaha måste säga att jag hade roligt idag på so:n.
Skratt anfallet, som jag inte har haft på ett bra tag så det satt fint,
började med att Filippa kallade Martin för mamma.
Inte pappa utan MAMMA. hahahah och sen säger Martin
att Rasmus hade kallat honom för pappa en gång så då får
jag in bilder i mitt huvud när Rasmus säger det.
Ja herregud vad vi skrattade och grät. Det var kul :)

And when I need a friend,
You're always on my side
Giving me faith,
Taking me through the night.
2008-02-06 @ 20:56:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0