HÄR BÖRJAR VÅR SAGA

konstig vecka, långsam men samtigt snabb.
trevlig helg.

var på stan idag med min kära mamma.
tro det eller ej, men jag hade på mig mina senaste skor. (de höga svarta)
under nästan hela dagen (efter ca 4 timmar kändes det ärligt talat som
om mina fötter skulle gå av på mitten) och jag känner mig stolt!

blev en foundation från face, (presentkortet från er behövde jag. tack helen & johanna!)
lite smått och gott från h&m, bytte en kofta från gina och köpte en over size t-shirt (bild kommer)
och två par trosor. sen köpte jag också "party feet" saker som jag verkligen behövde till
mina skor.

och imorgon är det peddo middag och sen vara med filippa och sen dansa DUBBELT.
puss på det.
2008-01-27 @ 22:40:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0