IT'S TIME I NEED A SOLDIER

När jag satt och kollade på bilden i det tidigare inlägget slog det mig.
vi har känt varandra i över 10 år.
det är rätt sjukt, hur fort tiden går.
jag ber så hemskt mycket om ursäkt för hur jag behandlade dig ibland
när vi var små. men jag är så glad över att vi hittade tillbaka till varandra.
vi hoppade över ett steg och gick miste om varandra ett tag, eller i alla fall jag dig.
men sen helt plötsligt klickade det igen, vi hade hittat tillbaka!
tack för att du alltid får mig att skratta när vi ses
och tack för att du lyssnar och stöttar.
över 10 år och jag hoppas på fler!
jag älskar dig för den galna, härliga och jordnära person du är.
2008-01-16 @ 20:31:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: j

emma du är sp otroligt go! älskar dig!

2008-01-17 @ 10:43:44

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0