Fuck you.

Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: det är på topp!!1 värmen är tillbaka och inte ett moln på himlen.
Favoritgodis: surt ska de va! och center.
Är det nåt du absolut inte äter: svår fråga..äter det mesta. men alltid är det väl något.
Kläder just nu: bikini.
Musik just nu: någon hello-let's-get-happy-it's-summer-time skiva.
Vad sa du senast: sjöng.
Sommarplaner: bruce på lördag. festa och umgås med kompisarna. pressa. bada. åka båt. typ. i stort sett.
Fisk eller badkruka: har tråkigt nog blivit lite mer kruka än tidigare. får bli ändring på det för när jag väl är i så kommer jag inte upp.
Saft eller alkohol: beros väl på sammanhanget.
Hur många kuddar sover du med: två eller tre.
Favoritväder: i början på hösten när alla löv är fina och sommaren!
Spelar du nåt instrument: om blinka lilla stjärna osv på piano räknas så; ja. haha.
Morgon- eller nattmänniska: natt helt klart. men vaknar jag på rätt sida så kan jag vara morgon också. men bara ibland.
Sparare eller slösare: både och. fast nej, tror jag är mer åt sparare. jag är väldigt snål med mig själv. tur är väl det.
Bästa film: svårt..älskar film! men the notebook är en film jag aldrig tröttnar på. gråter och skrattar lika mycket varje gång jag ser den.
Tror på liv på andra planeter: kanske.
Kommer du ihåg din första kärlek? ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: älskade aldrig honom.
Har du några homosexuella vänner: nej. inte vad jag vet i alla fall.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jodå.
Ser du på kärleken som ett misstag: misstag och misstag...ser det som en vacker men betydligt hemskare sak.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: poop på barn. men om jag måste svara så HÖGST 2. inte mer. fy fan.
Bio eller promenad: bio om det är en skräckfilm eller typ sagan om ringen osv, ni fattar poängen, annars är det rätt onödigt. varför inte bara kolla hemma? så jag tar nog promenad. mycket mysigare. härligare. ja, promenad får det bli.
Är du kittlig: njae.
Snarkar du? inte vad jag vet. (hoppas inte det)
Rädd för insekter? äcklad är nog mer rätt ord.
Äckligaste insekten: blä. vet inte.
Det här är jag bra på: engelska.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vara som en levande tidsmaskin. kunna åka tillbaka i tiden och ändra på saker eller åka in i framtiden och checka läget. hade varit coolt.
Vad vill du jobba som? vet inte riktigt...men antingen något inom mode, inredning eller foto.
Chips, morötter eller godis? godis.
Pizza eller hamburgare? hamburgare.
Skriver du dagbok? ja, här i bloggen. detta är min dagbok.
Har du nån flickvän/pojkvän? nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ska och ska men vill.
Var nånstans? tatuera mig i så fall. en liten på handleden eller något.
Stökigt eller välstädat? välstädat.
Gungar du på stolen? ja.
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster.
Hur är din drömtjej/kille? omtänksam, bra utstrålning, bra humor och snygg. så klart. eller nått.
Hur många syskon har du? en storebror.
Är du rädd för blod? nej.
Saltar du på maten? ja ibland.
Gillar du att sjunga? ja. gör det hela tiden.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? jag kommer börja på sp tvär till hösten på hulebäck. anledningen är väl för att...jag vill testa något nytt och det verkade passa mig.
Anser du att du är stark? ja jo. för att vara tjej kanske. eller inte pippi-stark men...muskler så jag klarar mig.
Vad gör du om du får hicka? låter den vara tills den är slut.
Använder du knark? nej.
Kaffe, te eller inget? te. eller. inget. cola!1
2008-07-02 @ 13:26:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0