Kan du leva med ena foten över kanten?

Dagens låt: Lady Gaga ft. Coldy O Donis - Just dance.
Dagens frisyr: Den vardagliga bollen.
Dagens smink: Nada.
Dagens klädsel: Tisha och svarta jeans.
Dagens händelse: Ja men det får väl bli att jag åker till Kullavik snart och spenderar några dagar där ute.
Dagens planer: Åka till Kullavik som sagt.
Dagens vill ha i allmänhet: Mitt nya rum!Sol & värme. LONDON!! SAKNAR IHJÄL MIG!
Dagens materiella vill ha: Högtalare till min iPod, ny mobil (min är störd just nu) nya skor, ny väska, nya kläder. Ja jag skulle kunna fortsätta rätt länge men jag tror ni fattar poängen så jag hoppar vidare till nästa punkt.
Dagens beroende: Hm..Än så länge musik.
Dagens tråkigaste: Regn, regn och återigen regn.
Dagens köp: Ingenting!
Dagens mat: Frukost - coco pops med mjölk. Jag blir sugen på mer bara jag skriver det. Emma (L) socker.
Dagens mående: Lite småtrött eftersom jag inte kunde somna förrän vid 4-tiden igår. Annars bra!


2008-07-09 @ 11:58:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0