When you lose something you can't replace.

Måste bara säga att JAG HAR FILIPPA-ABSTINENS!!!!!!!!!
Jag överdriver inte när jag säger att det är tomt i min mage.
Finner inga bra ord.
Utropstecknen får liksom visa hur mycket jag saknar henne. Puss.


 

För ska jag vara ärlig så är det sjukt tomt här utan dig Filippa. Det är verkligen någonting som saknas. En del av mig som saknas. Jag behöver vara med dig. Mycket. Så mycket så att jag blir mätt i magen igen. Jag älskar dig hjärtat!
2008-07-09 @ 00:20:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma, lilla lilla emma. Jag kan helt ärligt säga att jag saknar dig minst lika mycket. Det är som hela jag bara faller sönder utan min lilla emma, utan min själsfrände. jag älskar dig och jag kommer snart hem älskling.

Ps. snyggt kort du valde ;D

2008-07-09 @ 00:24:44
Postat av: Lisa M

Svar: Jag gjorde slingor innan avslutningen men jag tycker inte det syns så mycket ;)

2008-07-09 @ 16:22:29
URL: http://limy.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0