ETT STORT TACK TILL MINA FINA VÄNNER

Jag vet inte vad jag ska börja med egentligen. min dag igår var...helt go men samtidigt mycket tårfylld. det började med att jag, sofia och robert gick till skolan (sista gången någonsin) och möttes av våra klasskompisar. vid tio kom alla och det började på riktigt. vi var ju helt klart bäst! vi sjöng tina turner - you're simply the best till martin (för att han alltid sjunger den fast I'm simply the best) och det verkade som att alla blev väldigt rörda. vi ägde helt enkelt och det var mycket känslor med när vi sjöng (skrek, gapade, you name it) efter det gick vi ner till enheten, fick ett rörande tal från martin som katta läste för oss och den omtalade bilden på martin med affro. jag, sara och filippa skratt-grät typ hela tiden.
betygen blev utdelade, vi sa hejdå till lärarna och grät rätt mycket till.

efter ett tag så gick jag och jenny hem till mig och åt tårta. lite senare åkte vi hem till jenny och dit kom även filippa, lisa, sofia och alle. vi fixade oss och vid sex åkte vi ner till skolan. där blev det en hel del kort på oss alla och sedan åkte vi till albatross gk där vi skulle ha den hemliga festen.

vi åt, hade en meningslös tävling och dansade. dansade hela kvällen gjorde vi. och sprang ner på golfbanan för jenny vill e " jätte bada *underläppen och hundögon* ". lite senare under kvällen badade prim i dammen. kvällen var helt galen och jag hade så roligt hela kvällen! tack för en kväll som jag sent glömmer och för att alla var så goa!

och klassen, jag glömmer er aldrig! jag har dragit detta rätt mycket nu kanske, men jag tycker om er så grovt mycket! tack för att ni gjorde högstadiet lite bättre! jag kommer sakna er dunder mycket! (L)


hela klassen förutom rasmus (för han vill aldrig vara med på kort, men vi tycker om dig ändå!)
P.S rasmus om du läser detta, så fick jag dig på andra kort!

2008-06-12 @ 21:11:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

svar: ja.. jag orkar inte få skit för det. jag orkar inte bråka om det. men jag tänker inte prata med henne mer. jag orkar fan bara inte!

2008-06-13 @ 15:37:07

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0