FYRA AV FEM TOASTERS

Det var ett väldigt tag sen jag skrev nu, men min blogg har flyttats så det har inte funkat att logga in. men men. jag har nog en del att ta igen här märker jag. det har gått ungefär en vecka nu och vi hade "lång helg" (lediga fredag =torsdag kväll, fre och lör+ sön) så här såg det ut:

torsdag:
bad i sjön var planerat men det blev inte riktigt så. det slutade med att jag och lisa låg på min altan, åt glass, skrattade och solade. på kvällen var jag helt slut och var bara hemma. blev lite prison break och en hel del läsandes för min del.
fredag: jag och filippa åkte upp till jenny lite senare på dagen för att först äta pizza, sen bada bada bada! 26 grader i poolen så vi kunde ju inte direkt klaga! (dock var jenny och filippa värre badkrukor än mig och jenny var i sist.)
lördag: först stan med mamma, då jag köpte en free bra och hittade skor. sen var det hem, byta om och ta bussen in till stan för att träffa jenny och filippa. vi var på the tempel pub några timmar, åt god mat och drack gott! efter en upplevelse på en sån-toalett-som-är-med-i-reklam-när-det-är-en-kille-som-tränger-sig-på-en-annan-och-frågar-om-det var-den-andra-som- fes-om-ni-vet? då vi alla tre trängdes där inne samtidigt och folk måste tyckt vi var helt störda, gick vi och satte oss i parken och mös. vi åkte sen hem, tog ett stop i centrum (jenny skulle äta korv med räksallad fast det blev en annan) och sen åkte jag och jenny hem till jenny. sov även där. tack för en urmysig kväll tjejer!
söndag: jag åkte in till stan tillsammans med julia och fick köpt mina skor till avslutningen och ett par andra, sånna plast1 haha hur roliga som helst och sköna. på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt.

pjuh, det blev rätt mycket där. och just det. idag var det sista dagen på önnerödskolan. någonsin. det var sista gången vi satt i bamba och flippade, skrek och var omogna. det var sista gången vi städade våra skåp, sista gången jag ens är där (om man inte räknar med skolavslutningen när vi är där någon timma). så sorgligt ändå, men samtidigt skönt. skönt att få sommarlov, skönt att börja på ny skola och börja om på nytt.
fast fan vad jag kommer sakna klassen. shit, så mycket som jag har babblat om mig och min kära klass här i bloggen. men nu ska jag inte bli FÖR nostalgisk (fast jag tror inte det går att bli mer, jag har suttit och kollat i min portfolie pärm, kollat på massa bilder från alla år på skolan osv osv) och ska inte tråka ut er för mycket. PUSS

lkjdfks sdfsg
1. jag och jenny på the tempel pub. 2. crazy i parken

sdghh wsdf
3. mina nya skor till hemliga festen! 10,5 cm höga och jag som inte ville vara längre än killarna... 4. PLAST skor från raglady. hel-goa'
2008-06-09 @ 17:18:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa M

Fy fan Emma vad skorna på bild 3 var! JAG DÖÖÖÖR!

2008-06-09 @ 22:45:28
URL: http://limy.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0