Hela världens hunger samlad i mig.

Jag har varit inne i stan idag tillsammans med Julia och Johanna. Det var mysigt, längesen jag umgicks med Johanna på det "sättet" nu. Tycker bara det är roligt! Sen åkte vi hem och efter att jag och Julia stannade här och åt lite glass så gick vi hem till henne. Mös mest med Elwira och Majken. Och kollade på tv och åt kiwi.

På tal om ingenting så låg jag och kollade på The notebook med mig själv i lördags kväll. Jag gråter lika mycket varje gång, trots att jag har kollat på den si sådär...278990 gånger. En av de finaste filmerna som någonsin gjorts. Och jag älskar den verkligen!
2008-06-23 @ 17:29:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

åh, ja tycker också det är jätteroligt emma :)

2008-06-26 @ 12:49:58
URL: http://johannastomberg.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0