I MISS YOUR TOUCH

wedrf

Var på vrångö en stund (observera en stund, vi åkte tillbaka med elva färjan..) med klassen och 9c. det blåste och var inte så jätte bra väder, men jag hade rätt som alltid för det blev bättre sen men nej nej! lyssna inte på mig, för all del! men vi gick i alla fall till måsens livs och tänkte tillbaka på i sjuan när vi var där sist tillsammans.
efter det så åkte filippa och lisa med mig hem en stund och det enda vi gjorde var att sova. ur mysigt!

så ja, that's it antar jag..imorgon är sista dagen tillsammans och jag kan nog inte riktigt förstå att det är så på riktigt. känns konstigt att det är imorgon och inte om någon månad.. aja, mer om detta imorgon. ska fixa mig lite nu, PUSS
2008-06-10 @ 18:11:31 Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0