I'M LOST IN SPACE WITHOUT A TRACE

Oj, dålig uppdatering här ser jag. men jag har faktiskt inte orkat. tänkte dra mina dagar lite kort och fort.

lördag: var ute och solade hela dagen. dock var jag rätt dum och solade bara liggandes på rygg så jag var liksom röd på främre kroppen och...vit på den andra. den var ny men inte så rekomenderlig.
  senare på kvällen bar det av hem till sofia på tjejmiddag! galen kväll som jag tyvärr inte kommer ihåg så mycket av men roligt hade jag! kom hem och filippa och jag delade min 90 säng. varmt, trångt men mysigt!

söndag: jag och filippa vaknade, åt frukost och åkte sedan hem till filippa. låg ute och pressade lite smått, badade och hade så mys som bara vi kan. promenaden var välbehövd och väl tillbaka var det harry potter film som väntades.
jag sov även hos filippa.

måndag: gick till skolan med filippa och var där. sedan hem till jenny (skalker) där vi solade och gottade oss.

tisdag (igår): efter skolan åkte jag och filippa hem till jenny på gabbis stundent. vid sju tog vi bussen in till stan för att kolla på amanda jenssen. vi satt på gräset och lyssnade och myste. filippa köpte popcorn (stor påse) och jag kunde liksom inte motstå en sockervadd när jag var där. hur skulle jag? amanda var väldigt bra och det var en hel go kväll. tack för sällskapet filippa!

och ja, nu sitter jag här och ska gå till bussen om några minuter. idag ska klassen åka in till stan med martin för att åka till tingsrätten. vi ska kolla på och så där. ska bli intressant! sen ska vi ner till sjön direkt när vi har kommit hem för att bada på idrotten. fin sista idrotts lektion på önnerödskolan. PUSS

image249
2008-06-04 @ 07:37:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0