TA MIG TILL EN ANNAN VÄRLD

Åh just det!! igår morse när jag och jenny låg och kollade på barntv och åt frukost i hennes säng så kommer detta upp. A TILL Ö. ni vet det programet med hedvig som har en uppgla, helge, som bor på hennes tak och när hon uppfattar något ord fel så växer hennes näsa? herregud, jag trodde aldrig att jag skulle få se det igen och det är rätt roligt ändå att de fortfarande visar det (det är trots allt väldigt, väldigt gammalt) sån tönt är jag! haha.
nu blir det vidare till ica för att köpa fika med jenny till imorgon! pusss


2008-06-09 @ 20:15:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0