Your presence still lingers here and it wont leave me alone.

Jag vet inte ritkigt vad jag vill få ut av detta inlägg. Antagligen ingenting. För jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag vet bara att jag har en gnagande känsla inom mig hela tiden, som jagar mig. Som är som en skugga även när det är mörkt.
Äh jag är inte bra på att skriva. Jag är inte bra på metaforer. Jag är inte bra på att skriva saker som får andra att fatta osv osv. Det är nog lika bra att jag går och lägger mig. För imorgon ska jag vara med Kamilla. DET är något som jag ser fram emot väldigt mycket. Godnatt.
2008-06-16 @ 00:37:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0