I GUESS YOU NEVER KNOW WHAT YOU'VE GOT TILL IT'S GONE.



Hej! Igår var en mysig lördag, precis som jag ville ha det! Jag, Jenny och Kajsa tog bussen in till stan för att bege oss till Evas Paley efter att vi stannade på pressan. Haha, det var så roligt. Jenny ville ha godis men godispåsarna var slut, så vågade hon inte fråga tjejen i kassan om det fanns några påsar, så hon bad kajsa göra det när hon ändå stod i kön. Så kommer kajsa med en vanlig påse och känner sig lite bra för att hon frågade efter en påse, men hon hade inte kopplat att det handlade om en godispåse. Så jenny ba: vadå ska jag lägga godiset i DEN? hahaha. VI skrattade.

Men sen gick vi och satte oss med varsin latte vanilj och satt och snackade om allt och inget. Det var mycket mysigt och jag håller med Jenny; det är mycket mysigare att fika på kvällen. Ett stort plus att de stängde tolv!

Så ikväll blir det bio med Torre och Jenny! Ska bli mycket roligt :)
Over and out.
2008-03-09 @ 13:37:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

Alltså jag fattar inte, mitt hår ser gult ut där:O och det är blont i verkligheten. konstigt!

2008-03-09 @ 14:38:53
URL: http://klm.blogg.se
Postat av: jenny

haha, aa det är faktiskt konstigt. det har inte alls samma färg som i verkligheten :s...
vi är bäst tjejer, vad sägs om en fika snart igen? :D

2008-03-09 @ 16:39:50
URL: http://jennyrinne.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0