KOM UT DIN LILLA FEGIS!

image142

Tröjorna & byxorna anlände idag. Blev väckt av att Jenny ringer och säger att jag måste gå
ner till ica direkt. Mah, jag som låg och sov så sött. Men tröjan (hahah) är så rätt! Det är verkligen vi, 9d. Hur nöjd som helst. Men byxorna var dock lite för små...tajta. Ville haft en större storlek för nu vet jag verkligen inte om jag kommer vilja gå med dem för allmänheten. (Min rumpa ser skit stor ut i dem.)
Men det blir bra ändå, jag kommer typ bo i tröjan!

Idag vet jag inte riktigt om jag ska vara med Filippa eller inte. Tydligen hade hon skadat foten på idrotten idag och hennes mamma får inte tag på henne så jag vet inte ens om hon kommer iväg till stan, haha. Men vi får se, det löser sig säkert.
Ha en fortsatt bra fredag!
pöss
2008-03-07 @ 17:40:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0