TOTALFÖRÄNDRAD MEN PÅ SKALET IDENTISK

Idag stod jag, jenny och filippa i cafét i skolan. (börjar bli en vana, både
för oss och för andra?) det var roligt och jag fick allt till ett
skrattanfall på morgonen, finfint!

Sedan bar det av hem med filippa för att bara dega och sedan
åka vidare till mölnlycke för att dansa. Eller okej:
FÖR MIG ATT DANSA. för filippa svek, haha!

Men det roliga var helt klart när vi var på väg till bussen.
hahahahaha alltså våra planer inför skolan.
säger bara en sak filippa:
VI GÖR DET OKEJ? haha

brukar va svartsjuk som få, men de va värre då
när du lämna mig ibland blev hela världen grå
jag vet knappt va som e bra med mig
varför du kämpar på o ba vill va med mig
2008-03-03 @ 22:24:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

fin rubrik lilla vän "/
jag finns ett telefonsamtal ifrån, eller en kvarts bussresa, okej?

2008-03-04 @ 08:49:53

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0