DINA ÖGON PÅMINNER MIG OM EN SOLNEDGÅNG I ETT PARADIS.

nu sitter jag här igen (ovanligt) och lyssnar på musik. idag har det inte varit min dag någonstans. det började ju inte så bra eftersom jag inte somnade förrän lite innan 3 inatt och skulle upp 8 imorse. tror ni jag orkade det? nej inte direkt. stängde av radion med gott samvete och somnade om till halv nio. gick till skolan lite efter 9 då vi egentligen började och kom dit vid halv tio. sen hade jag np i matte. innan jag skulle in kändes det verkligen som att jag skulle träda in i helvetes portar och aldrig mer komma tillbaka (jag blev väldigt dramatisk av mig där ett tag) men det gick bättre än väntat. fast tyvärr så brukar det vara så att det inte alls går bra när det känns som att det går bra.
livet är hårt när man suger på matte.

annars har jag varit arg när jag har varit hemma och jag har undvikit de andra i familjen för att slippa frågor. så jag satte mig ner och började fixa med http://skl.blogg.se/'s blogg. men det är inte säkert att den kommer se ut så som den gör nu, sofia är inte hemma för tillfället och kan inte ge mig feedback. men nog om detta, nu ska jag göra so. puss!

image224
2008-05-19 @ 19:45:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0