NO ONE IS FLAWLESS

okej det här med att jag somnade halv sex igår (kunde inte somna, hur trött jag än var) då det hade hunnit bli ljust ute och fåglarna lät har satt sig nu. klockan är halv ett och jag är inte trött det minsta och jag ska gå upp vid åtta imorgon. verkligen härligt! kacken.

annars blev det plugg idag, har gjort klart hemkunskaps arbetet så det känns bra. och jag har börjat på so:n också. men eftersom jag är jag och jag inte orkade plugga mer så fixade jag även jennys blogg. http://jennyrinne.blogg.se/
fast något som jag inte förstår mig på, är min design. förstår inte varför det inte blir som jag vill med färgerna på länkarna (ni ser att det är rosa och sen grönt) och även i menyn, när jag tom har ändrat i stilmallen så att det inte ska vara så. men jaja. antar att ni alla redan sover era skönhetsdrömmar så jag får väl försöka jag med, puss.

image223
2008-05-19 @ 00:35:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

det skulle vara jättesnällt ifall du svarde på min fråga, hur gör man så att man får en sådan stor bild alltså den bilden på dig? för den blir ju bara å liten. jag vill ha min större. så som din! /l

2008-05-19 @ 17:51:19
URL: http://lisasa.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har addat dig nu :)

2008-05-19 @ 19:04:15
URL: http://lisasa.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0