SO TOGETHER, BUT SO BROKEN UP INSIDE.

Min helg har varit jätte mysig. i fredags gick jag hem till julia efter att jag fick snålskjuts hem av torre. där var också sofia, vi solade och myste. senare på kvällen var vi hos lisa, gjorde inte så mycket men det var roligt i alla fall. och igår var jag hemma, fixade lite med julias blogg, solade och sen gick jag hem till julia och fortsatte solningen där (med kokos olja på hela kroppen, rätt nice faktiskt) senare på kvällen bar det av hem till lisa igen där tjejerna var! så mysigt med madrasser, massa täcken, mys och hookah, haha! när alla hade gått/åkt hem låg jag och lisa ute under täcken och kollade på stjärnorna och snackade till 3. sen var det dags att städa och vid 3.30 åt vi spagetti & köttfärssås. haha! tack för en skön helg.

och idag fyller ingen mindre än lilla sandra år. grattis på födelsedagen bebben!

image200
2008-05-11 @ 18:07:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0