THE ENDS NOT NEAR, IT'S HERE.

Nu har jag sett det allra sista avsnittet av oc. nu är det slut, over, finito. och ska jag vara ärlig så grät jag. antar att det var för att det var det sista, för att jag aldrig mer kommer kunna sitta och titta på det. aldrig mer få skratta åt seth cohen, aldrig mer få gråta i soffan när marissa dör. haha, shit. jag är verkligen patetisk. men jag är helt besatt av den serien. vet inget som har varit så bra som oc. ni får ursäkta, men jag älskar det verkligen.
  så jag får väl nöja mig med de säsongerna som har varit.

och imorgon gäller det. imorgon åker jag! klockan halv åtta går flighten, vilket betyder att jag kommer få en hel dag i london imorgon också. :) sen kommer jag hem vid 22 på tisdag kväll. så..om jag inte uppdaterar något idag så blir detta det sista inlägget tills jag kommer hem igen.

så snälla, kommentera ställen/adresser i london som jag borde gå till!
2008-05-02 @ 12:17:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0