THE MOMENT OF TRUTH

Satt och kollade stinalee's blogg och kom in på denna videon. det är helt sjukt vad vi kan göra för pengar. förstöra vänskap, kärlek, familj, you name it. vissa kan verkligen sätta allt på spel för pengar, men är det verkligen värt det egentligen?
jag fattar inte hur man ens kan vara med i detta programet eller hur man kan som behörande tillåta personen att vara med och sitta där själv och titta på. antar att det säljer, men själv tycker jag bara det är töntigt. det är så amerikanskt som ett tv-program kan bli och jag tycker det är pinsamt att det har intresserat oss här i sverige att göra samma sak också. men det är bara min åsikt. vad tycker ni?

titta på klippet och..njut eller vad ni nu gör.
2008-05-18 @ 15:07:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa M

Det var ju bra att hon inte fick pengarna i alla fall ;)

2008-05-19 @ 15:54:31
URL: http://limy.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0