THE SWEETEST TASTE OF SIN

idag kom en glad julia förbi med ett litet paket i en harrods påse. hon var ivrig men jag fick absolut inte öppna det när hon var med. på köpet fick jag ett litet kort. jag citerar:
"Hej emma
uppenbarligen var du hemma.
Denna gåva jag dig ger,
som ett tack för bloggen
det kanske du ser.
Jag köpte den på ett engelskt varuhus
där kan man även köpa en blus.
Harrods låter kanske bekant
trots allt var du ju där så sant.
Hoppas att det smakar
även om det inte är jag som bakar.
/julia
"

det var ett paket med världens sötaste små kakor. hon är rätt bra att ha och hennes små dikter som hon ger mig är så söta! någon gång ska jag vara lika söt tillbaka och försöka mig på det själv! puss och tack så mycket för presenten (som du verkligen inte hade behövt köpa) you, me and some tea and cookies?
image232
2008-05-21 @ 23:10:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: ja det vill jag, kankse headern ockås, men vet inte riktig hur men jag skickar några pic's till dig via hotmail om det är OK? :D

2008-05-22 @ 16:47:20
URL: http://skl.blogg.se
Postat av: j

haha pinsamt, dikten var ju inte ens bra:P I would love a cup of tea. /j

2008-05-22 @ 16:58:38
Postat av: Filippa

Vad gulligt av henne.
Mig nästa nu då Emma? ;D

2008-05-22 @ 20:21:19

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0