YOU NEVER KNOW WHAT YOU GOT UNTIL IT'S GONE.

God kväll alla. Gårdagen var..händelserik men jag hade roligt. skämde ut oss en aning, men det är väl så det ska vara. jag och filippa satt ute och väntade på bussen hem till henne till 4 imorse. men vi roade oss även om det var kallt och det innebar läskiga bilar och vilse tanter i centrum. vi kom hem till filippa i skogen vid 5 tiden och sen sov vi fram till tre idag. hade inte kajsa ringt och väckt oss (tack för att du gjorde det kajsa! (: ) så hade vi nog aldrig vaknat.

så idag är jag så där jätte fräsch och helt slut. men jag hade en bra kväll/natt i alla fall. tack tjejer!
2008-05-01 @ 20:14:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0