YOUR PAST WILL ALWAYS HUNT YOU

Nattlig uppdatering. vettskrämd över en äcklig pappa långben som sitter i mitt rum. det som förvärrar saken en aning är att jag inte vet vart den är över huvud taget och kan inte sluta tänka på att den väntar på att jag ska somna och sen åka ner i min mun när jag sover.
så nu vet vi alla att jag inte kommer kunna somna inatt i alla fall.
skriver mer imorgon (om äckel-saken inte har dödat mig under natten då vill säga, puss)
2008-05-17 @ 02:17:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha tönt-emma!

2008-05-17 @ 10:31:53
URL: http://klm.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0