I know that you will shelter me.

Idag har jag varit snäll. mot mig själv då alltså. jag har gått och köpt shorts!
"men...köper hon shorts nu? det är ju mitt i november...?" tänker ni då.
men ja, jag ser det som en julklapp till mig själv. lite för tidig, men vad gör det?
nu ska jag göra lite spanska och sen är det sängen som väntar! go kväll!

ps.
just nu kommer det ingen bild på dem, bara för att jag helt enkelt är för lat för att orka lägga in bilderna på datorn. får bli en annan dag helt enkelt. men kom ihåg:
den som väntar på något gott, den väntar aldrig för länge!
2008-11-13 @ 20:50:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0