lite onsdags babbel

jag har tänkt på en sak. rätt mycket idag faktiskt. det är nämnligen så att jag har lyssnat på britneys nya skiva (har inte gjort det så gör det- den är bra! fast jag fördrar de som är mer "fart i" typ shattered glass) och jag har tänkt på henne.
ja faktiskt. jag har tänkt på britney.

jag fattar egentligen inte vad alla har emot henne (okej jag vill inte klassas som nästa chris  crocker (var bara tvungen med den andra...så jävla rolig!) men jag tycker verkligen synd om tjejen. det är nog ingen annan än hon själv som vet vad hon egentligen har gått igenom. men man fattar ju att hon inte har haft det bra. blev inkastad i musik branchen när hon var...vad var hon?ja ung i alla fall, och gud vet vad som har hänt sen dess.
jag tycker det är så jävla konstigt att folk håller på och lägger ner massa tid på att tänka på att
"åh shit britney har blivit FET!" och allt annat.
okej...1) hon var aldrig tjock. 2) hon är mänsklig, ni visste det va? tänkte bara påminna om det.

för hon är faktiskt lika mänsklig som vi andra. ibland känns det som att alla ser på kändisar som något...jag vet inte, men som odödliga, perfekta och som att de inte var som oss. som att de var en egen ras. alla har sina motgångar och medgångar och INGEN är utan problem.

och jag tror att ingen kan föreställa sig hur det är att vara känd. egentligen. tänk efter...de har inget privatliv över huvud taget, det är paparazzis vart de än går.
  men det värsta av allt är ju att det säljer så sjukt jävla mycket. alla är ju intresserade. (jag tycker också det kan vara roligt att kolla i skvaller tidningar!) om allt. vissa är så jävla inne i det att de tycker det är roligt att kolla på när en kändis äter mat. åh shit...jesus ÄTER hon MAT också? neheee?? REDAN.
så då är vi där igen. JA - de äter de bajsar de svettas under armarna de har celluliter de är inte nöjda med sina kroppar de har lika många nojor som alla andra. ja, det finns rätt mycket.

så ja, man kan väl säga att jag helt enkelt känner sympati för britney. faktiskt så gör jag det! ja visst hon sög ett tag där när hon kom tillbaka med gimmie more och allt vad det nu var. men ändå, tänk: hon försökte igen. hon ville väl visa alla att hon inte ger upp. det är ju trots allt det hon..lever för. det är ju hennes jobb.
jag tycker det är okej att vara borta ett tag. att komma i en svacka, för vem fan gör INTE det lite då och då?



pjuh. lite tankar från mig bara. nu ska jag sova, och imorgon är jag ledig.
 B-E-A-UTIFUL!
2008-11-26 @ 22:17:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jag tycker är intressant med Rolling stone omslaget är att man måste flasha magen för att visa att hon har tränat bort det lilla hon hade fått. Det är lite som att hon blir accepterad igen för att hon blivit smal.

2008-11-27 @ 19:22:48
Postat av: Helen

jag som skrev!

2008-11-27 @ 19:23:12
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: emma

håller med helen

2008-11-27 @ 20:24:33
URL: http://schlemma.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0