lyssebylle

Idag blev det invigning för första lussebullen, mycket mycket gott! och igår så bakade(åt degen) jag pepparkakor med mormor också. trevligt det också.

jag har varit duktig idag också för jag har gjort klart min första hemtenta. nu är det bara den andra kvar...fast jag hade tänkt fira att jag är klar genom att kolla lite på life of ryan. upptäckte för ett tag sen att den killen är..ja säg mer än helt okej. hur snygg som helst. och jag ska INTE klaga på kroppen. där snackar vi stålrumpa alltså. fast..jag är lite ledsen över att han är tillsammans med jävla...vad hon nu heter. hade tänkt att han kunde åka hit och så ba: NEMEN OJ HELLO till mig och sen..aa ni vet resten. men icke. (skämt å sido)
HEJ!

2008-11-30 @ 16:44:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

too plastic

2008-12-02 @ 14:15:27
URL: http://skl.blogg.se/
Postat av: sofia

hahah "tv-irl" kan mna ju säga ;)

2008-12-03 @ 20:35:54
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0