and I will stay with you when no one else is around


Vet ni en sak? Jag ÄLSKAR Simon & Tomas. Jag tror seriöst att det har blivit mitt favorit program just nu. Jag sitter verkligen och längtar efter det och jag vill inte att det ska sluta. Sen när det är slut så längtar jag till nästa måndag och jag överdriver inte när jag säger att jag planerar hela min dag utifrån att jag ska sitta bänkad kl.20 i soffan!
Har ni inte sett det och ni gillar inredning så har ni missat något!
Och deras valpar är så. jävla.söta!!
...... Vad har hänt med mig? Ja jag säger då det...
ÅH HEHEHEH jag blir helt till mig av att bara skriva om det!! Nu ska jag sova, PUSS
2008-10-13 @ 21:24:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0