on top of the world


ungefär såhär såg jag ut imorse. leopard på benen, nitskärp i midjan och med en mysig halsduk. skinnjackan fick självklart hänga på också. (bor nästan i den nu för tiden)
   efter en behövd sovmorgon var jag utvilad inför mitt stora prov på ideoligier.
jag tror det gick bra. hoppas det i alla fall...
nu har jag precis finslipat på min svenska uppsats och tänkte borsta tänderna
och dyka ner i sängen för att besöka harry potter och hans värld.
go' kväll!

ps bilden påminner mig om att mina ögonbryn verkligen är i stort behov av fixning. noppa, någon? jag är öppen för förslag. (hatar att göra det själv) ds
2008-10-23 @ 20:34:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt söt today in your outfit! (längtar btw till fikan imorgon) :D:D:D

2008-10-23 @ 21:08:12

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0