Grrreat.

Idag har jag varit bra. Vi hade simtest/livräddning i skolan och jag är bara tvungen att småskryta lite om mina två mvg:en på båda sakerna! Klarade att rädda ekel dockan under 1,20 min (simma 25 meter, dyka ner och hämta TUNG docka och simma tillbaka med den på rygg som jag suger på att göra men det gick tydligen ändå!) och simmade 1300 meter (26 längder. Det var jobbigt att hålla räkningen...)
Och tro det eller ej men själva simningen var inte så jobbig som jag hade tänkt mig! Kanske har börjat få tillbaka lite kondition, vem vet?

Men i alla fall. Jag måste säga förlåt, för att jag aldrig skriver och när jag väl gör det så är det inget kul. Men jag är inne i en skrö-bröl-på-bloggen-period så ni kan inte förvänta er så mycket av mig då. Men det kommer snart tillbaka!!

Tänkte också säga att jag var i stan med Kmill igår! Mycket mycket mysigt och roligt. Som vanligt. Köpte en klänning för 74 spänn. Helt okej tycker jag. TAGET.
Sen har jag varit i stan mer. Köpt nya stövlar har jag gjort bland annat. (Nej det är inte ett till par gummistövlar. This is new shit, hehehee)

Så jaa... Det var väl det tror jag. Eller nej!!!!
Glömde en sak: JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT EN JACKA SOM
JAG TROR ATT JAG SKA KLICKA HEM.
Vad tycks?

2008-09-30 @ 14:32:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha recept, typ avokado, tomat, rödlök, ruccola, fetaost, hhm.. sen stekte jag korn :)

2008-09-30 @ 15:37:46
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: julia k

vart kmr jackan ifrån!

2008-09-30 @ 17:27:47
Postat av: Lisa M

Asså, våran lärare sa att vi skulle simma två hundra men det var visst minst 500 ;)

2008-09-30 @ 19:33:30
URL: http://limy.devote.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0