Tennis.

Oj oj oj sicken bra start på dagen! Började i tennis idag, så jävla roligt! Det är jag, Kamilla, hennes kompis Sofie, en tjej som heter Alfrida och Lisa. As otippat att Lisa skulle börja men kul är det! En timma gav jävligt mycket och det känns redan som att vi har tränat hur länge som helst tillsammans, haha!
 Längtade till nästa lördag men sen kom jag på att jag är ju i Norge då.... bajs att jag missar. Men men, jag kommer igen nästa gång igen!

I torsdags så sov jag hos min Kmill, mycket mycket mysigt som vanligt. Vi kollade på idol, åt massa cp mat och snackade massa. Måste göras om soon :)
Och igår så var jag bara hemma, sen kom Jenny över och vi pluggade (!!) lite. (lite) Sen åkte vi ner till ica för Jenny ville ha godis och sen åkte vi upp till mig igen och kollade på Min stora kärlek. Eller vad den heter. Mysig och slapp kväll, vilket jag behövde! Nu ska jag gå och käka lunch, min mage skriker verkligen! Puss!
2008-09-06 @ 13:58:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa M

grymt var det idag emma :D

2008-09-06 @ 17:02:05
URL: http://limy.devote.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0