I put some new shoes on and suddenly everything is right



Den stora frågan är bara när jag ska använda dem...Så länge får jag trippa runt i dem här hemma och tänka på saken!

Igår var det först stan (obviously) med Filippa och Jenny. Jättemysigt och jag fick köpt lite saker, därbland skorna. Sen åkte jag hem, bytte om och sen var det vidare till Kamilla! Superhjältar var hela bunten och jag hade skitkul! Är glad att jag gick! Idag mår jag däremot inte direkt bra i halsen efter singstar och massa skratt och prat. Men vad gör det om hundra år? Jag bedövar det med att plugga. Om vindkraft, engelska, matte och frågor om el står på dagens schema. Sen blir det hem till Jenny en stund för att prata om Spanien i sommar!! GRYMT ska det bli. Hej!

2009-04-19 @ 13:42:17 Kläder Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

Skitsnyggaa!:)

2009-04-19 @ 19:14:43
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: Sofia

åååååååh dem skorna är så otroligt jätte snygga!!! finaste klackarna jag sett på väldigt lång tid! Mycket bra inköp!

2009-04-21 @ 15:02:41
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0