Söndagsparty med Filip och Fredrik

Igår kollade jag på Söndagsparty, Filip och Fredriks nya (galna, roliga, hyperventilerade som alltid) show. Så sjukt, galet och så mycket Filip och Fredrik. Älskar de killarna och deras underbara humor.
   En sak under programet som jag skrattade (top tre på högsta skratten igår) var detta helt underbara klipp på Fredriks dotter. Jag låter er själva kolla och avgöra. Jag tycker det är så jävla härligt. (Glöm inte HD)



Annars blir det nog sängen för mig nu. Egentligen är jag inte trött eftersom jag har kommit in i en dålig sömnrytm nu igen. Riktigt illa. Blir väl att jag börjar på den tredje Twilight-boken eller läser Harry Potter igen. Bara för att jag är så besatt. Godnatt!

2009-04-20 @ 22:42:52 Videos Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0