Trött men ändå inte

Det är jobbigt att komma in i dåliga sömnvanor. Jag är inne i en sån just nu. Har inte somnat före halv tolv på hela veckan, och jag brukar vanligtvis somna vid tio. Inte okej. Jag hatar när det är så här. Bara för att jag har så sjukt mycket att göra. Fy, denna veckan har varit/är så jävla jobbig och jag vill bara att det ska vara fredag klockan åtta. Det hade betytt att jag hade fått min power point redovisning, min no läxa, engleska rollspel, mitt spanska prov och nationella överstökat.
Ja...det hade inte varit helt fel. Tyvärr är det inte så och jag borde sova.
Varför sitter jag fortfarande här? Idiot. Hejdå.



Lyssnar sönder den. Jag älskar original verisonen, men jag måste säga att Sara Bereilles gör det riktigt bra! Så underbar låt (flash back konserten i somras. ååhhhhh...just det! SOVA var det ja. Nu. Godnatt)
2009-04-22 @ 23:55:30 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

Sv: du är såå söt! Det var super kul idag världens übergulligaste emma! Hoppas du har det roligt hos mikisprickis och annapanna :) <3 YOU DESERVE BIG TIME!

2009-04-25 @ 23:13:03
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/
Postat av: kajsa

tack gumsilumsan! kommer sakna dig med, självklart ska du få veta allt i minsta detalj :)!! PUSSSSSSochKRAAMMMM

2009-04-26 @ 22:11:27
URL: http://klm.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0