Underneath the broken sky.

Idag är jag helt slut.
Jag är färdig.

Veckan har varit minst sagt intensiv och jag har velat skriva men inte orkat. Det senaste känns det som att jag bara har skrivit för att...ja, för att skriva.
   Som sagt var; mycket har hänt denna veckan. I tisdags träffade jag Filippa inne i stan, vi köpte present till Jenny kollade på skor och var lite väl inne för att handla. På onsdagen var det resursdag och efter en redovisning åkte jag hem och sen in till stan igen, för att träffa Filippa och Jenny. Denna dagen var det såpass varmt att jag faktiskt kunde ha på mig jeansjacka (!) Men jag hade med mig skinnjackan också, eftersom det ändå inte är vår helt och hållet ännu.
   Vi möttes i alla fall på Fröken Olsson där vi satt och myste som bara vi kan. Därefter träffade vi Helen, gick lite i affärer och gick sen och satte oss vid Vallgraven vid Kungsport. Det roligaste (och äckligaste) på hela dagen var helt klart fiskmåsarna. Precis när Filippa och Helen skulle gå över "repet" och sätta sig ner kommer det helt plötsligt tre fågel-blajor nerstörtandes ungefär...3 cm ifrån dem. Hahaha...Det var så kul! "FICK JAG NÅGOT PÅ MIG?! SERIÖST FICK JAG NÅGOT PÅ MIG?!?!"

Igår hade vi (en till) redovisning på morgonen och sen åkte vi till Laserdome av alla ställen. Faktum var att jag hade roligt! Jag gick dit med väldigt låga förväntningar och oftast så brukar det bli roligare då. Många skrik och skratt. Speciellt från min och Claras sida...lilla gumman vi kan inte hjälpa att vi var sämst första gången! Det är inte lätt när det är svårt!
   Och idag var det tillbaka till skolan med ytterligare en redovisning. Och här hemma gör jag...Ingenting. Jag kollar på Gossip Girl. Och kollar i ELLE som jag fick hem idag! Och kollar på min fina gröna kjol som jag äntligen fick hem!

Det blir nog ingenting för mig ikväll, jag tar det imorgon istället! Efterlängtad tennis på morgon och sen stan med mamma. Därefter har jag inga planer, men det får lösa sig imorgon! Nu ska jag fortsätta titta lite till på Gossip Girl sen blir det nog Twilight och sängen.
2009-04-03 @ 20:35:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0